fredag 3. januar 2014

No er det Singer og eg



Møt Singer. Sterkt neglisjert hushaldningsapparat med grimme framtidsutsikter. Maskinen har stått standby år etter år, kun uroa av lengtande blikk frå underteikna. Eg har alltid ønska at eg kunne bruka herligheten, men av ein eller anna grunn har terskelen vore for høg. Det einaste eg kan skilta med er ein usedvanleg lite sjarmerande limefarga barnekjole i størrelse eitt år som ligg halvferdig i ein kasse. Det er det heile. No er ho som skulle få kjolen byrja på skulen... 

Til no i livet har mine trufaste følgesvener vore strikkepinnane og heklenåla. Dette er året då forholdet mitt til symaskinen skal gå frå overdimensjonert ærefrykt til...ja...gjensidig respekt. Korleis har eg tenkt å oppnå dette seier du? Gjennom å lage (nesten) alle årets gåver på den, vel!  Dette må seiast å vera noko ambisiøst, særleg sidan eg har tenkt å gå for gåver som mottakaren skal setje pris på. Ingen gryteklutar der altså. (Mogleg eg kjem til å ete dei orda i meg i løpet av bursdagshøgsesongen...) Eg klarar nok heller ikkje å la strikkepinnane ligge brakk, det blir truleg nokon strikka gåver og. Men i det store heile skal dei komme frå Singer. Og meg.

Heldigvis får eg ein litt roleg start. Med kun ein bursdag i januar og ein i februar har eg tid til litt prøving og feiling før det tar av for alvor i mars. Første bursdagsborn ut er ei frøken som fyller fire år, og eg har bestemt at ho treng ei toalettveske til ho skal på overnatting hos oss. Mogleg den avgjerda er tatt dels på grunnlag av mitt noverande synivå, men toalettvesker er jo alltid kjekt å få...? Dessutan skal ein ikkje kimsa av ein vakkert isydd glidelås.


Syrommet er forøvrig utstyrt med essensielle rekvisita (eit resultat av strategisk og framtenkt ønskeliste): CD-spelar og lydbøker. Etter ein større ryddeaksjon på syrommet (tidlegare kjent som gjesterommet) samt ein litt i overkant inspirert shoppingrunde på internettet er eg no straks klar til å gå igong. 

Inspirasjon og oppskrifter hentar eg hovudsakleg på nettet og samlar i mi dertil egna pinterest-mappe.

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden