mandag 6. januar 2014

Eit oppgjer med klesskapet

Problem: 
Som dei fleste andre av mitt kjønn har eg ikkje noko å ha på meg. Dette har utruleg nok ikkje blitt nemneverdig betre av gjentatte handleturar, så etter kvart har det demra for meg at problemet kanskje ikkje er innhaldet i klesskapet men augo som stirrar tomt inn i det. 

Løysing: 
Pakke alt innhald inkludert sko, vesker og tilbehør i bilen (sørg for å ha stor nok bil...) og setje kursen mot nokon med samme problem/synsforstyrring. Eg så gjorde i helga, og det kan absolutt anbefalast. Med på lasset var eit klesstativ, nyttig for å få fram godbitane.

That 70's Dress
Klar for oktoberfest?
Med felles mål lo me to håplause oss gjennom kvelden. Me utvikla overraskande raskt ein kvass sensurteknikk som ikkje gav rom for sentimentalitet og usaklege argument, og sto til slutt att med eit utval klær som utruleg nok hadde vore der heile vegen. Berre godt kamuflert av nuppete og falma favorittar, golden oldies som ikkje hadde lufta seg på eit lite tiår og eit og anna bomkjøp med prislappen på... Eg endte opp med å konkludera at eg ikkje treng å kjøpa anna enn eit par strikkejakker og litt bling. Lommebok-opptur! Dessutan kom eg heim med ein kasse full av ting som treng ein liten runde med symaskinen. Forsetjing følger på den.... Det ligg også an til ein bytekveld om ikkje lenge. Eg fann forresten tilbake til mamma sin slager frå 70-talet, den får bli hos meg!


Etiketter: , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden