søndag 9. februar 2014

Hei, mamma!

Gratulera med dagen! Gratulera med dagen alle andre mammaer og forresten! Eg var så heldig å vakne opp til denne fantastiske morsdagsgåva i dag:
Gjenbrukbar kjærleik!
Sidan eg er svak for både lego og hjarter kunne eg ikkje fått ei betre gåve. Det er ei til på veg, men akkurat som mor si kjenner seksåringen på tidsklemma. Tjue minutt før leggetid ser gåva frå henne slik ut:
Imponerande sying av seksåringen!

Eg gler meg mildt sagt vilt til å motta ferdig produkt, dette skal nemleg bli ei hjartepute!

Tilbake til mammo: Hei, mamma. Du er fantastisk! Som nevnt blir gåva di overlevert her, sidan me ikkje sjåast før neste helg. Versågod, her er ei stoffkorg (den har eg laga sjølv):
I teorien ei ganske enkel oppgåve å sy... I teorien.
Korga har eg laga etter denne malen frå Purl Bee: Sewn Stash Basket. Ikkje avanserte greier dette, men eg fekk meir enn litt trøbbel med å sy korga saman. Det sto ikkje på mengden knappenåler, for der halte eg i land ein imaginær OL-medalje:
 Det å sy saman åtte lag med stoff og to lag med for viste seg å vera litt av ei utfordring for Singeren. Eller eventuelt meg. Ringrevar innan syfaget ville nok sagt at eg "burde [passande syteknisk uttrykk] ved hjelp av [passande dings på symaskinen], fordi dette er eit klassisk tilfelle av [passande typisk problem når ein syr mange lag] " Dessverre kjenner eg få ringrevar innan sying, så det blei til at eg sydde, spretta opp, sydde, spretta opp og deretter sydde. Heldigvis for meg er dette noko som ein fortrinnsvis skal ha ting oppi, ingen kjem til å sjå den ubrukelege innsida. Bruksområde, seier du? Mange. Til dømes:
Garnkorg
Hue- og skjerfkorg

Dopapirkorg

Frårådd bruksområde:
Kongekorg

Etiketter: , , ,

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym sa ...

Haha! Din luring. Eg ville kun brukt den som kongekorg. Men måtte brukt den til dopapir eller noko av det andre lure og vaksne.

9. februar 2014 kl. 19:35  
Blogger Solveig sa ...

Trur egentleg at dopapir sorterer under barnsleg....

9. februar 2014 kl. 23:22  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden