torsdag 20. mars 2014

Og så var det Kjærleiken...

Kva gjer ein så, når Kjærleiken har bursdag? Kva er det inni denne?

Min kjære sambuar/forlovede er ein hylar på kjøkenet. Til min (og til vener og familie sin) fornøyelse synst han det er toppen av lykke å få lukke kjøkkendøra, skru på radioen og fordjupe seg i grytene til dei (ikkje bokstavleg) boblar over av deilige, duftande godsaker. Og kva er då meir naturleg enn å ikle han eit kokkeforkle? Tenkjer eg då i allefall.

Med dette som utgongspunkt sette eg i gong med Stiches in play si oppskrift. Enkelt og greit, sidan eg no har fått dreisen på både sting og kutting. Hovmod står som kjent for fall. Eg hadde nemleg bestemt meg for, etter stor suksess i tidlegare forsøk, å påføre eit snedig lite Julia Child-sitat på forkleet. Med noko knapp tidsmargin ferdigstilte eg som den rutinerte lappepåstrykaren eg no etter kvart er blitt forkleet med sikre hender. Sluttresultatet ser du her:
Kor er det blitt av Julia Child, mon tru? Joda. Du har kanskje gjetta det, det hamna på baksida.
Paradoksalt nok kan eg trygt seie at dette ikkje vart 100% the way it should.


Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden